31.3.2013

Muistikirjamaaliskuu 30.-31.3.

Viimeistä päivää vedellään muistikirjamaaliskuu- projektissa ja tässä olen jo muutamana päivänä miettinyt, että mitäs sitten huhtikuussa? Sivujakin kun vielä olisi kirjasessa tyhjänä! Ehkä mä jotain keksin?

Suunnitelmissa on ollut mm. ruoka-aiheinen muistikirja, jota olen itseasiassa jo vähän aloitellutkin. :) Nykyään mun tulee selailtua ja etsittyä ruokareseptejä paljon netistä. Välillä niitä ohjeita tulee sitten tulosteltua tai kirjoiteltua ylös johonkin irtopapereille ja ne olisi nyt mukava saada yksiin kansiin!

Muistikirjamaaliskuu- haaste on ollut ihan älyttömän inspiroiva ja mukaansa tempaava! :) On ollut todella kivaa väsäillä sivuja ja käydä kurkkimassa toisten blogeissa vastaavia tuotoksia, joita on tullut vastaan mitä hauskempia ja kekseliäitä! Tää on ollut niiiin hauskaa! Kiitokset  Terhille ja Inarille! Ja kiitokset kaikille teille, jotka olette olleet mukana tässä projektissa!

Tässä vielä kahden viimeisen päivän sivut. Saamanne pitää!

30.3. "Aarteen etsintä! Tehtävänä oli kerätä sivulle nämä: langanpätkä, hedelmätarra, pala kirjekuorta, muistilappu, jotain pyöreää, jotain vihreää ja laastari."


31.3. "Mitä opit maaliskuussa?"

Mä olen oppinut tekemään juttuja rennommalla otteella ja olen höllännyt sen suhteen, että en oo niiin hemmetin tarkka ja vaativa juttuja tehdessäni. Vaativa siis itseäni kohtaan lähinnä. Enkä tarkoita pelkästään tämän muistikirjan tekemistä vaan tekemistä ylipäätään.

Tykkään sellaisesta "einiinjustiinsa"- asenteesta ja tekemisestä ja halauisin olla itsekin enempi sellainen. Tietysti tietyt asiat tulee ottaa vakavasti ja jatkossakin tulen tarttumaan juttuihin niin, että ensin mietitään ja sitten tehdään, mutta että semmoinen tietynlainen hhmm.. "huolettomuus/lunkisti suhtautuminen" on oikeassa kohtaa hyvästä. :) Ehkä tää mun pointti aukeaa muillekin tai sitten ei. :D 


1 kommentti:

  1. Ymmärrän todella pilkunviilausta ja siihen munkin oppiminen eräällä tavalla liittyy...On paikkoja ja paikkoja ja on tosi kivaa lukea muitakin kuin "täydellisiä" blogeja, katsoa epätäydellisesti onnistuneita juttuja jne. Monesti ei tule ajatelleksi katsoessaan esim. tosi onnistunutta taulua, että sen takana voi olla monta epäonnistunutta. Ei kukaan tee töydellistä koko ajan.

    VastaaPoista