16.9.2012

Laiska viikonloppu

Olen viettänyt kissanpäiviä, olen ottanut rennosti, olen laiskotellut ja olen nauttinut 110% siitä, että mua on passattu ja hemmoteltu. Olen venytellyt itseni pitkäksi, olen haahuillut isossa kotipaidassa pitkin kämppää, olen vetänyt peiton korviin, kääntänyt kylkeä ja hakeutunut aina vain mukavampaan ja taas mukavampaan asentoon sohvalla.

Kuvista voi ainakin päätellä sen, että meillä on aikalailla mennyt viikonloppu herkutteluksi. Ja voin sanoa, että olohuoneeseen on viikonlopun aikana syntynyt oikein semmoinen sohvaperunoiden areena. Joka puolella on kippoja ja kuppeja ja petivaatteet on laahattu sohvalle ja sohvaan on muodostunut kahden ihmisen ja yhden kissan, omat pienet pesät. Hih! :)

Olen katsonut telkusta mm. Puumista ja leffoja. Viimeisempänä katsoin Outi Mäenpään ja Ville Virtasen tähdittämän elokuvan Sovinto. Ja vaikka siinä aihe olikin rankka, se oli myös puhutteleva ja jaksoin katsoa sen alusta loppuun asti. Sanon, että pidin ja en pitänyt siitä. Kaikessa pahuudessa, elokuva kosketti, vihastutti ja pisti kyllä miettimään. Sekä täytyy sanoa, että oliphan heittäytymistä näyttelijöiltä rooleihin. Ei varmastikaan sieltä helpoimmasta päästä. Toi on lajissaan just sellainen leffa, että sen katsoo sitten kun on se sellainen oikeanlainen fiilis.

Olen myös tietoisesti pysytellyt pois tietokoneelta. :) Mitä nyt olen puhelimella pelaillut Angry birdsiä.. Samperin koukuttava peli! :D Välillä on ihan parasta heittää aivot narikkaan ja pysytellä hetki pois kaikenlaisten uutisten ja maailmankatsauksien parista! Jaksaa sitten taas suodattaa ja ottaa vastaan uutiset ja ihmisten kuulumiset, kun vähän pitää matalampaa profiilia. :) Mitä teille kuuluu? Miten olette viettäneet viikonloppua?

Tänään olen yrittänyt näyttää pölyille siivousrättiä ja olen antanut likapyykille huutia. Tässä just mietin, etttä kunhan viimeinenkin koneellinen on pyöritetty, voisin lähtee vähän haukkaamaan ulos happea. Hhmm.. Johan tässä on sisällä tullut nyhjättyäkin!


Mukavaa sunnuntaita kaikille!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti