15.11.2012

Kiharat

Varasin eilen pitkästä aikaa parturiaikaa. Ja koska ajan sain vasta puolentoistaviikon päähän, niin nyt mulla on aikaa miettiä mitä haluan. Olen tämän illan surffaillut nettikaista kuumana ja penkonut netin syövereistä kivoja hiusmalleja. Hih! :)

Kuvassa kauttaus niistä malleista, jotka jäi mulle päällimmäisenä tällä kertaa mieleen. Ukhairdressers.comista löytyy kyllä mallia, väriä ja inspiraatiota mielin määrin! Ei muuta kuin valitsemaan.

Olen tullut nyt siihen tulokseen, että mä haluan etuhiukset, haluan kerroksittain leikattua mallia ja takaa lyhyempää niin, että sivuille malli pitenee. Ja olis ihan parhautta, jos edes joskus jaksaisin sen verran väsäillä näiden mun kutrien kanssa, että saisin tuollaisen jumalaisen kiharapilven! Edes joskus. Olen nykyään ihan hirmu laiska väsäilemään mitään ja aamuisin niin kiireinen, etten kertakaikkiaan ehdi. Yks vaihtoehto olisi tietysti permanentin hankkiminen, mutta kun kuitenkin tykkään myös luonnonkiharoista ja suoristusraudalla suoristetuista hiuksista. On tää vaikeaa! :D

Tuli noista kiharapilvistä vielä sellaista mieleen, että mun ajankäyttöä ja hiusten laittoa vois innoittaa uuden kihartimen hankkiminen? Hhmm. Mutta millainen kiharrin olis hyvä? Millaisella kihartimella sais loihdittua mahdollisimman helpolla tavalla lyhyeenkin malliin tuuheat ja valloittavat kiharat? Onko kenelläkään antaa vinkkiä? Vai pitäiskö luottaa vanhoihin kunnon paplareihin? Mitä sanotte? :)

Kuvat täältä: http://www.ukhairdressers.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti