19.1.2013

Kiire!

Kuva täältä: http://weheartit.com/

Olen ollut tosi kiireinen työni takia ja harmittaa, että bloggailu on nyt jäänyt ihan tyystin. En ole ehtinyt edes teidän muiden juttuja lueskelemaan! Kamala vääryys! Kotonakin avasin tietokoneeni tänään ensimmäisen kerran tällä viikolla.

Takanapäin on monta pitkää työpäivää, paljon laskemista, tulostamista, monta kuppia kahvia, paperien pyörittämistä, vertailuja, raportteja, kansioimista, koneella istumista ja väistämättä myös stressiä.

Että aikalailla mun elämä pyörii nyt työjuttujen ympärillä ja kotona käyn tyyliin nukkumassa. Oma aika onkin pääosin mennyt sitten siihen, että olen vain rentoillut kotona ja nukkunut. Tänään nukuin pitkään, eikä kello päässyt herättämään! Taivaallisen ihanaa! :)

Noooh, mutta olen myös saanut aikaiseksikin sitten kaikkea. Eilen mm. väsäsin tilinpäätöksen valmiiksi. Jei! :) Nyt vain täytyy varata aika tilintarkastajilta ja vasta tilintarkastuksen jälkeen voin lopullisesti huokaista. Uskoisin, että kaikki on hyvin mallillaan.. Ainakin summat täsmää ja mulla on hyvä fiilis ja varma tunne asioiden suhteen.

Rentouttavaa viikonloppua! Mä palaan maisemiin kun tämä työtahti tästä vähän hellittää. 

Pst. Huomasin myös, että tänne on löytänyt tiensä myös pari uutta lukijaa. Tervetuloa! :)

2 kommenttia:

  1. Juu, ihan sama mullakin. KAUHEE kiire töitten kanssa ja työasioiden jälkeen ei ollenkaan jaksa omaa konetta availla. Sitä vaan löhöö illat tv:n ääressä ja lataa akkuja seuraavaan työpäivään. Mutta kohta tää tammikuu on ohi ja alkaa kevään odotus ja toivottavasti löytyy enemmän aikaa harrastuksille. :)

    VastaaPoista
  2. Nopeasti on tammikuu vierähtänyt! Just katselin kalenteria ja huomasin, että perjantaina elellään jo helmikuun puolella. O_o Voiko olla tottakaan?

    VastaaPoista