19.8.2013

Lakisääteinen kaffetauko

Edellisviikolla mulle tuotiin töihin lämpimiä pikkulettuja mansikkahillon kera. Oli kyllä ihan super herkullisia ja vielä kun fiilis oli just sinä päivänä vähän apea.. Sen lisäksi, että ne letut oli oikeesti tosi herkullisia niin mieltä lämmitti ihan hirmuisesti jo ihan se ele, että joku tuo sulle työpaikalle kannettuna jotakin, muistaa sua. (sydän)

Ja mitä mulle äsken tuotiin? Nooh, itse tehtyjä, vielä hiukan lämpimiä korvapuusteja. Kiittelin yllätyksen tuojaa moneen kertaan. Ja nyt olen täällä yhtä hymyä! :D Hain justiinsa keittiöstä kupillisen kahvia ja pidän tässä parhaillaan lakisääteistä kaffetaukoa. Voin sanoa, että hyvää on! :) Olkoon tämä sitten viikon herkuttelupäivä! 

Ihan hyvällä omallatunnolla voinkin vähän herkutella nyt kun aamulla puntari näytti - 1,1 kg viikon takaisesta lukemasta. :) Ja parin viikon takaisesta lukemasta (maanantait on punnituspäiviä) ollaan tultu alaspäin kokonaista 2,3 kg. Viime viikolla mun kevyet päivät oli siis perjantaina ja eilen sunnuntaina. Alustavissa suunnitelmissa oli kyllä pitää tuo kevyt päivä tänään, mutta mulla oli sopivasti eilen jääkaappi sen verran tyhjä, että meni vähän ohimennenkin sitten kevyen päivän piikkiin. Hah! :D Ei tainnut eilen ihan edes tulla täyteen sitä 600 kilokaloria.

5:2 dieetissä "kevyt päivinä" käytän apunani kaloreiden laskussa Kiloklubia (vaatii kirjautumisen) ja sinne merkitsen ylös myös edistymiseni. Ja joku vinkkasi jossain keskustelupalstalla, että avuksi voi ottaa myös esim. Kalorilaskurin.

En mä noita kaikkia nyt syönyt! :D Yhden maistoin ja loput ajattelin viedä kotiin pakastimeen odottamaan seuraavia herkuttelupäiviä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti