28.8.2013

Tyytyminen kananuudeliin

Mietin vielä lounaan jälkeen tänään töissä, että voisin pyörähtää sen verran kaupassa, että hakisin sieltä ainekset lihapulliin. Alkoi nimittäin tekemään ihan törkeesti mieli lihapullia ja mietin, että niitä voisi olla mukava pyöritellä pitkästä aikaa. Listailin jo tarpeita kauppalapullekin, mutta sitten yks kaks mun vasemman puoleinen hartijanseutu meni ihan jumiin ja sitä alkoi särkemään. Siinä muutaman työtunnin aikana tuntui kuin se olisi kovettunut kivikovaksi. Yritin hieroa ja rauhassa vähän pyöritellä ja venytellä, otin särkylääkettä ja pysyttelin tietokoneen ääreltä pois, mutta ei vain jumi auennut. 

Mietin jo loppupäivästä, että onko mun hypättävä bussiin sen sijasta, että olisin pyöräillyt tai kävellyt kotiin. Päätin sitten kuitenkin pyöräillä, koska mä en tykkää jättää pyörää työpaikalle vaikka sen sielläkin saisin pyöräkellariin.

Kauppareissu jäi tekemättä ja haluttujen lihapullien sijasta tyydyin kivuissani nopeaan kananuudeliin, johon sekoitin joukkoon purkillisen tonnikalaa. Nälkä lähti, mutta lihapullahimo ei. O_o

 
Päivä onkin sitten mennyt siinä, että olen yrittänyt ottaa mahdollisimman rennosti, olen maannut jopa olkkarin lattialla rentoutuakseni. Taisin siihen hetkeksi ihan torkahtaakin, mutta säpsähdin hereille kun varpaissa alkoi tuntumaan viileältä. Olen ottanut vähän lisää särkylääkettä ja käyttänyt äidiltä lainassa olevaa hierontatyynyä. Olen saanut vaatehuoneen hullinmullin kun etsin sieltä mun lämmitettävää kauratyynyä. Löytyihän se lopulta ja tuntuu, että siitä on ollut tänään ehkä eniten apua. :)


Olen selaillut uusinta Kotivinkkiä ja olen katsellut telkusta salkkareiden uusintoja ja suurinta pudottajaa. Just sopivia ohjelmia kun ei jaksa ja huvita sen kummemmin syventyä asioihin. Kun on hartijat ja pää jumissa, parasta kai on samantien heittää myös aivot narikkaan? :)

Josko sulkisin seuraavaksi koneen tältä päivältä ja rojahtaisin takaisin tuonne sohvanurkkaukseeni peiton alle. Taitaa olla viisainta.

2 kommenttia:

  1. Haastoin sut :) http://allaboutlifebyj.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartuin antamaasi haasteeseen. :)

      Ja niin, tervetuloa lukijaksi!

      Poista