4.4.2012

Hankintoja kevättä ja tulevaa kesää silmälläpitäen

Olen viime aikoina tehnyt, joitakin hankintoja, kevättä ja tulevaa kesääkin silmällä pitäen.

Skilan sinisen takin tilasin netanttila :sta. Olin sitä mieltä, että nyt on hankittava, jonkin muun värinen takki, sen tutun ja turvallisen mustan sijasta. Satuin onnekseni löytämään tuon sinisen takin ja olen kyllä ollut tyytyväinen. (Niin, takki on ollut jo viikon verran kovassa käytössä!)

Sinapinkeltaisen kaulaliinan sain eilen äidiltä, kun teimme meitin kaulaliinoista vähän vaihtareita. Annoin vaihdossa sellaisen kevyen, vaaleanbeigen kaulaliinan. Kyseisen kaulaliinan käytölle, alkaa olemaan otolliset kelit kohtapuoliin! Kiitos ja ole hyvä, äiti! :)

Saappaat ostin jo sydäntalvella, o.i.s:n alesta. Kyseistä kenkäparia olen päässyt ulkoiluttamaan vasta kerran. Hus hus lumi! Hus hus talvi!

Mustat tennarit ostin viikko sitten Seppälä :n alesta. Hyllyssä sattui onnekseni olemaan vielä yhdet, kokoa 37. I like!

Ja tuo, raidallinen laukku lähti mun matkaan, viime viikonloppuna. Ostin sen Cittarista ja se on kulkenut mun matkassa koko tämän viikon. :) Minusta se sopii mainiosti, tuon uuden takin kanssa.

Olen tässä vähän tuumaillut ja pohdiskellyt, että kuinka paljon ihminen ylipäätään tarvitsee laukkua ja kenkiä? O_o Otin viime sunnuntaina vaatekomerosta ja eteisen vaatenaulakosta esille mun KAIKKI laukut ja kassit. Levittelin ne sängylle ja totesin, että "onpas niitä KERTYNYT". Hmm.. Lopuksi kasasin ne vuoreksi pahvilaatikkoon, ja nyt mulla on hakusessa niille jonkinlainen, mukavampi säilytysjärjestelmä. Mietin, että joku kannellinen, iso kori vois olla aika toimiva? Voisin tehdä aiheesta vaikka erillisen päivityksen, tässä kun ehdin.

Huominen vielä töitä ja sitten alkaa LOMALOMALOMA! Ihanaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti