6.4.2012

Pitkäperjantai

Aurinkoista pitkäperjantaita ja mukavaa pääsiäistä kaikille!


Kuvassa olevat pupuset ja puinen pääsiäismuna, löytyivät viikko sitten pääsiäismarkkinoilta. Eikö olekin söpöset pupuset? Tuitui!

Täällä on jo herkuteltu erilaisilla pääsiäisherkuilla. Olen syönyt aikamoisen läjän isoja ja pieniä suklaamunia ja mämmiäkin on tullut vähän maistettua. :) Kinderistä sain sinisen formula-auton. Wrooomwroom! :D

Eilisen kukkalähetyksen lisäksi, minua onnistuttiin yllättämään illalla vielä uudemman kerran. Nimittäin, mun mieheke oli varannut meille huomiselle, päivän matkan Tallinnaan. Olen ihan sydämminä täällä! <3 En ole koskaan aijemmin Tallinnassa käynytkään, joten jo pelkästään siitä syystä, olen hyvin otettu. Elikkäs, huominen päivä meillä menee, Tallinnan katuja talsiessa. Mikäs siinä, sopii mulle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti