16.8.2012

Kun on jotain mitä odottaa

Hih! Olen yhtä hymyä täällä! :)

Hankimme nimittäin liput Elämä lapselle- konserttiin, joka on Hartwall areenalla kahdestoistapäivä syyskuuta. Kyllä vain! :) Ruotsin Euroviisuvoittajan Loreenin lisäksi, menossa on mukana monia kotimaista artistia, kuten mm. Cheek, PMMP, The 69 Eyes, Robin, Anna Puu, Diandra, Elonkerjuu ym. Esiintyjäkattauksesta löytyy muutamia mieleisiä artisteja ja muutamia sellaisia, joista en nyt niin perusta, mutta jotka tahdon kuitenkin livenäkin kuulla. Mulle on ihan sama, että mitä musiikkia kuuntelen, jos jotain pääsee kuuntelemaan livenä! Pelkkä katusoittajakin saa mun korvat hörölle! :D

Esimerkiksi mua kiinnostaa se, että onko Idols voittajan Diandran ääni niin upea, mitä siitä on sanottu ja miten kovin sitä on kehuttu, ihan ulkomaita myöten? Itse veikkasin häntä Idols kisan yhdeksi voittajaehdokkaaksi heti, kun kuulin hänen laulavan. Jos tv-ruudussa se ääni on jo niin upea, ei se livenä ainakin huonompi voi olla?! Sittemmin en ole kuitenkaan tutustunut hänen tuotantoon, mitä nyt uutisoinnin kautta vain seuraillut tytön edesottamuksia. Hyvinhän tuolla näyttää menevän!

Itse tapahtumaan lähden kuitenkin puhtaasti siitä syystä, että olen tahtonut monen vuoden ajan olla osallisena tuossa nimenomaisessa tapahtumassa. Kahdeksantoistavuoden ajan olen katsonut konserttia kotona tv-ruudun äärestä, mutta nyt vihdoin pääsen nauttimaan livemusiikista ihan paikanpäälle. Huippua!

On mukavat fiilikset, kun on jotain mitä odottaa. :)


2 kommenttia:

  1. Se on tosiaan kivaa kun on jotain mitä odottaa.. mäkin oon monta kertaa miettinyt että ois kiva joskus päästä kyseiseen konserttiin ihan paikan päälle.. ehkä vielä joskus sen aika koettaa mullekin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän niitä vielä jatkossakin järkkäillä! :)

      Poista