13.8.2012

Maanantai

Uusi viikko ja uudet kujeet. Kalenteri on avattu jälleen uuden päivän ja viikon kohdalta. Tänään on kyllä ollut, sellainen "vanha kunnon maanantai". Kiirettä on piisannut, olen ollut väsynyt ja äreä.  Töissä piti jaksaa kuunnella ketä ja vaikka mitä. Ja olin jo valmiiksi vähän sillä asenteella liikkeellä, että "ei vois vähempää kiinnostaa", mutta sitähän minä en asiakkaille näytä. Hymyilin ja kuuntelin mitä mulle puhuttiin ja yritän auttaa parhaani mukaan. Täytyy kyllä sanoa, että onpahan ollut viikon alku. Plääh. Töissä en juuri muuta ehtinyt, kuin vastaamaan puhelimeen. Ja vähän väliä kyttäsin kelloa, koska mielelläni olisin ollut ihan jossakin muualla. Pian se päivä sitten lopulta meni, onneksi.

Ketutukseen on onneksi ollut helpotusta. Treffasin kaveria heti töiden jälkeen. Istuskelimme torilla ja vaihdoimme viimeiset kuulumiset. Huiskittiin paarmoja ja puluja tiehensä ja nautiskeltiin aurinkoisesta päivästä. Kotiin päästyäni, ketutustila oli jo hieman laantunut, mutta silti mulla riitti puhtia. Ensitöikseni, tartuin niinsanotusti härkää sarvista ja tein meidän vaatehuoneeseen sellaisen pikaisen siivouksen. :)

Väsymystä ja ketutusta ei tietysti yhtään edesauttanut se, että pitihän mun niitä Olympialaisten päätösjuhlia katsoa myöhään yöhön. Silmät ristissä sitten aamulla katselin kelloa ja jankutin itselleni, että "nyt pitäis nousta.." ja näytin kyllä varsin happamalle. :/ Mitä tästä taas opimme? Ensi kerralla, ohjelmaa vain boksille ja ajoissa nukkumaan. Mutta olipahan hienot päätösjuhlat! Uskoisin, että paikalla olleet saivat jokaiselle pennoselle varmasti vastinetta. :)

Ja vielä lopuksi, ennen kuin unohdan.. Asiasta pöllöihin! :) Muistelisin, että olen joskus jostain lukenut, että avaimenperät kertovat ihmisestä jotakin. Mitä? No, mutta joka tapauksessa.. Ostin itselleni viikonloppuna markkinoilta tuollaisen pöllö- avaimenperän. Kertoneeko se ehkä minusta, että "en ole yhtään pöllömpi"? :D Millainen avaimenperä sinun nipussasi roikkuu?

Takkuisesta maanantaista huolimatta, kaikille mukavaa alkanutta viikkoa! Koitetaanhan taas jaksaa ja jokaiselle koululaisille, turvallista koulumatkaa. En tiedä miten muualla, mutta ainaskin täällä meidän huudeilla, koululaisilla alkaa huomenna uusi lukukausi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti