7.4.2013

Eilen vielä paistoi aurinko..

.. ja nyt pyryttää lunta! Mitä hittoo täällä tapahtuu? O_o

Tällä viikolla olen korkannut pyöräilykauden ja voi miten paljon mä olen nauttinutkaan siitä! Ihan erilainen fiilis aamuisin kun ei tarvitse lähteä kotoa ihan niin aikaisin. Ne muutamat viisiminuuttiset kun merkkaavat mulle aamuisin paljon! :)

Pyöräilemisessä parhautta on ehkä just se, että pyörällä pääsee tosi nopsaan paikasta paikkaan. :) Ja se on semmoista iisiä menemistä, vaikka satulanpäällä onkin hyvä olla tarkkana liikenteessä! Ja vielä eritoten pitää olla varovainen näin alku keväästä liukkaiden paikkojen ja irtohiekan kanssa. Ajamisenhallinta kun voi karata käsistä sen sadasosasekunnissa.

Pyöräilykauden lisäksi meillä pyöräytettiin käyntiin myös grillailukausi ja samalla otettiin parveke virallisesti talven jäljiltä käyttöön. Jep! Perjantaina imuroin, luuttusin, pyyhin talven pölyt pois ja levitin parvekkeen viileälle lattialle kaksi pitkää ja kirjavaa räsymattoa. Pöydälle asettelin kaksi tablettia ja sisältä siirsin mun pajunkissat lasipurkissa parvekkeelle kun vielä en viitsi kukkia sinne hankkia.

Lauantaina mies sitten ensitöikseen puunasin grillin puhtaaksi ja käärimme yhdessä herkkuja foliokääreisiin. Oli lihaa, perunaa, erilaisia salaatteja, kuplivaa juomaa, auringonpaistetta, herkullisia grilliruoan tuoksuja, pihdeillä taituroimista, leppoista fiilistä, lintujen keväistä viserrystä ja mahdottoman hyviä suupaloja. Nams! :) 





1 kommentti:

  1. Oi oi,näyttääpä hyvältä. Täällä mä kuolaan ton pihvin perään ;) Ja tuli ikävä pyörän selkään,täällä kun pääsee vain pyöräilee alle kilsan matkaa eikä siinä oikein "tunnelmaan" pääse.. :/

    VastaaPoista