11.11.2012

Isänpäivänä

Isänpäivänä on jälleen aika muistaa isää. Itse lähdin tällä kertaa valmistamaan omatekoisia lahjakortteja. Monista liikkeistähän saa ostettua lahjakortteja, niin parturiin, jalkahoitoihin kuin, että vaikkapa hierojalle, mutta miksi aina ostaa niitä valmiina, kun voi antaa lahjaksi myös omaa aikaa ja osaamista? :) Ja noita lahjakorttejahan voi väsäillä ihan millaisia vain. Rajana on vain oma mielikuvitus. Itse olen antanut joskus lahjaksi myös jalkahieronta- kortteja ja illallis-kutsuja. Pidettyjä ovat olleet! :)

Meidän isä saa tänään minulta lahjaksi suklaata ja itse valmistamiani lahjakortteja. Tein kolme lahjakorttia, joilla meidän isä on oikeutettu miesten hiuksien leikkaamiseen/siisimiseen. Tässä kohtaa on ehkä syytä mainita, että minä en siis ole ammatiltani parturi/kampaaja, enkä ole edes kouluja siltä alalta käynyt, mutta olen leikannut mm. isän hiukset jo vuosien ajan. Olen aina sitten saanut vastineeksi kukkaronpohjalle muutaman ropusen. Ja tähän asti on tyytyväisiä asiakkaita käynyt mun "vastaanotolla"! :D Leikkaan myös omat hiukset, jos pidän ihan perus tasaista mallia ja etuhiuksien saksiminen ei vaadi paljoa osaamista. Itseasiassa mun täytyis tänään taas napsaista muutama sentti etuhiuksista, kun alkaa olemaan taas sen verran pitkät.

Tänään ohjelmistoon kuuluu myös isän luona vierailun lisäksi perinteisesti käynti hautausmaalla. Käymme muistamassa vaareja ja samalla myös laskemme haudalle kynttilät myös mummojen muistoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti