21.2.2013

Kirpputorilta

Nonniiin.. Viikko ja vähän toistakin on ehtinyt kulumaan sitten viime päivityksen.. Mihin lie aika mennyt? Mitä teille kuuluu?

Täällä ollaan oltu pikkuisen toipilaita.. Viisaudenhampaat päättivät muistuttaa olemassa olostaan tossa viime viikon vaihteessa ja nyt ollaan antibioottikuurilla sunnuntaihin asti. Ensi kuulle sain ajan hammaslääkäriin ja sitten saavat mokomat kiusankappaleet kyytiä!

Mähän siis olen hammaslääkärikammoinen, mutta aloin tossa yksi ilta hammassäryissäni miettimään, että mitä hittoo mä pelkään? Mulla on omasta mielestäni suhteellisen korkea kipukynnys ja tulen saamaan varmasti tarvittavan määrän puudutusainetta, joten tällä hetkellä usko siitä kidutuksesta selviämisen suhteen on hyvä. :) Ja se tekee kipeetä sen hetken! Tietty saattaa tehdä kipeetä vielä sen puudutusaineen vaikutuksenkin jälkeen, mutta kai sen nyt kestää?! 

Tänään odottelin äitiä keskustassa ja siinä odotellessani pyörähdin Fidassa ja yhdellä kirpputorilla, joka oli hiljattain muuttanut keskustassa lähemmäksi työpaikkaani. Jei! :)

Fidasta ei tarttunut matkaani tällä kertaa mitään, mutta tältä toiselta kirpputorilta löysin Marimekon kankaasta tehdyn meikkipussukan neljällä eurolla. Ihastuin ennenkaikkea kankaan pirteisiin väreihin, pallokuosiin ja pussukan kokoon. Laitoin sinne heti laukunpohjalla lojuneet pikkutavarat, joita kiikutan aina matkassa. Kuten mm. puuteri, huulirasva, kurkkupastillirasia ja sen sellaista.

Ja nappasin matkaan myös Kumman kaa- sarjan toisen tuotankokauden kolmella eurolla. :) Mä olen aikoinaan nauhoittanut kaikki Kumman kaa- jaksot vhs kaseteille, mutta ne on kertakaikkiaan katsottu niin puhkiloppu, että kuva pätkii ja ääni venyy. :D Tällä hetkellä digiboksilla on joitakin jaksoja, mutta mukavampi niitä on tollein dvd:ltä katsella. Vielä pitäis metsästää ensimmäinen tuotantokausi niin sitten olisi kaikki jaksot taas tallessa. Vinkatkaa jos jollain sattuis olemaan se edullisesti myytävänä!

Nyt pyykit narulle.. Mukavaa loppuviikkoa! :)



"Ei Vesa tajuu!" :D

2 kommenttia:

  1. Ompa ihanan pirteä pallokuosi :-)

    Tsemppiä hammaslääkäriin!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös olekin! Mä tykästyin heti! Ihan kun alkais olemaan jo kevään kaikua kun ainakin minä olen alkanut katselemaan värikkäitä ja pirteitä kuoseja ja värejä. :)

      Kiitos! Eiköhän se hyvin mene.

      Poista