3.10.2012

Kurkistus makkariin

Pörräsin aikani kuluksi äsken meidän makkarissa ja täytyy nyt sanoa, että mä en julkaise täällä nyt ehkä ihan niitä perinteisiä makuuhuone- kuvia, mitä on totuttu näkemään monissa blogeissa. Ja syy tähän on puhtaasti se, että meidän makkari on oikeesti niin vaiheessa! Se on läpeensä tylsä, vielä.

Mun on pitänyt hankkia sinne uudet verhot jo niiiin kauan, päiväpeitto uupuu kokonaan.. Ollaan kuitenkin pyritty siihen, että pidetään huone yksinkertaisena ja siellä ei oikeastaan muuten vietetä aikaa, mitä nyt nukutaan ja pukeudutaan. Tietenkin jos se olis viihtyisämpi, ehkä siellä sitten viihtyis? En tiiä.

Mulla on makkarissa mm. sellainen vanha, vähän kulahtanut ja valkoinen meikkipöytä, josta pidän super paljon! Pyödän päällä säilytän kaikkia mun koruja, meikkejä- ja kauneustuotteita, jotka on erinäisissä kipoissa, kulhoissa ja pussukoissa. Kaikki on kivasti sekaisin, mutta kuitenkin sulassa sovussa keskenään. Ehkä? :D

Mä mietin yks päivä, että mulla on ihan hemmetin paljon erilaisia sisustusideoita, mutta en saa niitä sitten toteutettua. Mälsää! Pitäis oikeesti tarttua nyt yhteen rojektiin kerrallaan, mut kun.. Niin. Mun pää tursuaa ideoita, mutta miten saisin ne toteutettua ja mistä aloittaisin? Vinkkejä?






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti