10.7.2012

Uutta mallia pukkaa

Näin kesälomalla, ei tule ihan hirveesti selailtua kalenteria, koska sinne tulee tosi vähän rustailtua mitään ylös. Lomalla kuuluu elää ilman aikataulutettua elämää, ilman kellonaikoja ja kalenteria.

Nyt kuitekin on käynyt niin, että olen sopinut yhden menon ja onneksi eilen kurkkasin kalenteriin. Olen nimittäin rustaillut sinne, huomisen päivän kohdalle "parturi kello 10:00". Olin ehtinyt jo asian tässä välissä unohtamaan (varauksen tein viime viikolla) ja tänään sitten aloin miettimään, että "mikä päivä tänään on". Kesäloman syytä, että olen päivistä sekaisin! :D Onneksi ei ole parturi- aika mennyt ohi!

Mietin tässä, että mitä haluan huomiselta, mitä haluan uudelta mallilta. Tällä hetkellä mulla on vaaleanruskeat/maantienväriset hiukset, aikalailla tyyliin tällainen malli:


Googletin ja löysin paljon kivoja ja varteenotettavia hiusmalleja. Tässä niistä muutamia. Mietin, että hiuksia sais takaa lyhentyä kerroksittain, etuhiuksia ehkä kasvatan lisää, joten niitä ei varmaan leikata yhtään. Ja olen miettinyt, että olis kiva leikkauttaa sellainen malli, mistä olisi moneksi. Olis kiva saada jakauksella erilaisia lookkeja. Mietin jopa "piilosiilin" leikkauttamista, toiselle puolelle. Hhmm.

Tilasin vain leikkuu-ajan huomiselle, joten mahdollisesta värjäämisestä täytyy vastata sitten itse, kotikonstein. Saattaa tietty olla niin, ettei hiukset leikkauksen jälkeen, kaipaa väriä? Antaisinko vain, auringon vaalentaa näitä entisestään? En mä tiiä. Ehkä, huomenna olen viisaampi. :)







Kaikki kuvat täältä: ukhairdressers.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti