3.7.2012

Hankintoja lahjarahalla

Jätin syntymäpäivä- postauksessa, jotain tuonnemmaksi ja ajattelin kertoa nyt, että mitä ostin sillä lahjarahalla.

Ensinnäkin, mulla oli jo pitkään suunnitelmissa, että mun olisi hankittava jonkinlainen säilytys- juttu mun kaikille kasseille ja laukuille. Tähän asti ne on lojuneet, tuollaisessa tylsässä pahvilaatikossa. :/ Ei ne kaikki laukut ja kassit tonne ihan mahtuneet, mutta aika hyvin kuiteskin. Tykästyin myös tuohon valkoiseen rottinkiin.

Haaveilen edelleen siitä, että vielä joskus mulla olisi vaatehuone tai vastaava, mihin voisin nätisti asetella kaikki mun laukut, kassit, kengät ja muut asusteet. Tällä hetkellä meidän vaatehuoneen "toimii", siis ei se toimi yhtään, mutta sinne on ängetty kaikki petivaatteista asioihin, joita ei tarvita jatkuvasti. Jos sieltä jotain sattuu sitten tarvitsemaan, ensinnäkin sinne on raivattava tilaa, jotta oviaukosta pääsee peremmälle. Huoh! Tulee melkein hikipisaroita, jo pelkästä ajattelemisesta! Tuntuu, että vaikka sitä kuinka järjestelisi ja siivoisi, ei me saada pidettyä sitä kuosissa. Ei ole kauaa aikaa kun, sieltä just raivasin kaatikselle säkillisen tarpeetonta roinaa. Muilla samankaltaisia kokemuksia vaatehuoneista? Miten te pidätte tai ette pidä niitä järjestyksessä?

Bongasin korin, Kodin Anttilasta. Samalla reissulla löytyi myös Seppälän ale- hyllyltä uusi pörssi, johonka mahtuu nyt loistavasti kaikki tarpeelliset kortit, rahat, passi, kuitit ja muu krääsä. Tykkään! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti