10.12.2012

Hiiri & Näppäimistö

Mun on tehnyt jo jonkin aikaa mieli kannettavaa tietokonetta tai sellaista tablettia.. Muutaman vuoden ajan on ollut nyt käytössä perus pöytäkone, aijemmin oli kannettava. Hyvin on kone toiminut ei sen puoleen hätiä, (koputtaa puuta) mutta olen leikitellyt sillä ajatuksella, että aina kun haluan koneelle, ei joka kerta tarvitsisi istahtaa tähän työpöydän ääreen vaan voisin esim. köllötellä rennosti soffalla ja bloggailla sohvatyynyjen ja torkkupeittojen uumenista. Hhhm. Sellaisia uusia laitteistoja kun ei vaan ihan meekäläisen taskurahoilla hankita..

Eilisellä Tampereen reissulla sitten törmäsin näihin Verkkokaupassa:



Oi, tykästyin oitis ja kuinkas sitten kävikään? Hih, mä sain ennakkoon jo pari ilahduttavaa joulupakettia! Iso kiitos lahjan antajalle. :) Noiden uusien kaverusten parhainta antia on johdottomuus!  Hah! :D Bonuksena hiljainen näppäimistö, hyvin kroolaava ja simppeli hiiri sekä vähän erilaisempi ja vaalea kuosi. Tykkään!! :) Uskoisin, että nyt vanha pöytäkonekin kelpaa mukisematta mulle taas pitkän matkaa eeteenpäin kun on kivat uudet työvälineet. Sanoinko jo, että tykkään! :D

4 kommenttia:

  1. On kyllä todella hienot! :-) Aivan ihanat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä tykkään kans ja PALJON! Kummasti tuollaiset pienemmätkin hankinnat osaa aina ilahduttaa. :)

      Poista
  2. Mulla on samanlainen hiiri ja tykkään tosta kanssa tosi paljon. :) Patterikin kestää tosi hyvin, kun muistaa napsauttaa virrat pois päältä aina kun ei käytä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä se onkin, että muistaa laittaa hiiren ja näppäimistön off- tilaan. :) Eiköhän siihenkin pian totu.

      Poista