27.12.2012

Meidän joulu

Paljon miettimistä, valmisteluja, hankintoja, ostamista, siivoamista, järjestelemistä ja hössötystä yhden päivän vuoksi. Aika hassua, mutta aina kaiken vaivan arvoista. Itse tosin koen, että tänä vuonna selvisimme aika vähällä hössöttämisellä.

Joulumme on onnistunut kaikin puolin. Olen saanut paljon ihania lahjoja, olen syönyt jouluherkkuja, olen nauttinut läheisten ihmisten läsnäolosta, yhdessä olemisesta, hiljaisuudesta ja kynttilöiden tuomasta tunnelmasta. Olen katsonut elokuvia ja olen puuhastellut kahtena iltana keittiön puolella. Olen nauttinut siitä, että olen päässyt syömään valmiiseen pöytää kuin myös kestitsemään vieraita.(Tämä emäntä on ollut sen verran kiireinen, että en ennättänyt ottamaan ainuttakaan kuvaa meidän joulukattauksesta.)

Lahjoista mainittakoon, että ensinnäkin sain kaksi lahjakorttia kauneushoitolaan. Pääsen hoidatuttamaan kynnet ja kädet sekä sellaiseen kuumakivi- hierontaan. Molemmat hemmottelu- jutut  on mulle ihan uutta ja täytyy sanoa, että molemmat lahjakortit tulee kyllä niin tarpeeseen! Mun kynnet liuskottuu tosi herkästi, puhumattakaan siitä, että miten jumissa mun niska- hartijaseutu on.

Tänä vuonna en toivonut lahjaksi muuta kuin Iittalan Kastehelmi- sarjan tuikkukippoja ja sain niitä peräti kolme kappaletta. Ajattelin, että noiden kirkkaiden tuikkukippojen kaveriksi voisin kerätä vielä pari punaista tuikkukippoa.

Ja noiden toivomuksien ja lahjakorttien lisäksi sain monta muutakin yhtä ihanaa lahjaa. En voi olla kuin kiitollinen kaikista muistamisista. Kiitos myös joulukortteja postitaneille ihmisille. Kiitos!

Joku on vähän uteliaana pakettien kimpussa.. :D


Suklaata, suklaata ja vähän lisää suklaata.

Pötkylä leikkimässä uuden lelunsa kanssa pöydän alla. Kukkuu!

Mulla on ollut viimeiset pari päivää vähän samanlainen olotila kuin
Karvisella tossa kuvassa.. Turvottaa ja tuntuu että kohta halkeen..
Karviselle tosin ei taida riittää mikään..

Toivottavasti teillä kaikilla muillakin on ollut mukavan rauhallinen ja tunnelmallinen joulu.

4 kommenttia:

  1. Ihana lukea joulustanne! :-) Niin sen olla pitää. :-)

    Meillekin lahjaksi tuli kastehelmi tuikkuja 3kpl, suuresti niitä toivoinkin :-) Ja paljon paljon muuta, silmät pyöreänä oltiin että mitä! :-)

    VastaaPoista
  2. Mukava kuulla. :)

    Tykästyin noihin tuikkukuppeihin vielä enemmän kun sain laittaa niihin täällä kotona valkean. :)

    VastaaPoista
  3. (yritin jo kerran kommentoida tähän, mutta se ei jostain syystä onnistunut.. tai ainakaan näkynyt. nyt uusi yritys!)

    Olisi mukavaa lukea millaista oli kuumakivihieronnassa. :)

    Tuikkukupit näyttävät tosi kivoilta ja mukavaa, että joulu meni hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onneksi nyt onnisti!

      En ole vielä ehtinyt varaamaan aikaa siihen hierontaan, mutta täytyy laittaa vaikka viestiä, että millaista oli. Itsekin odotan innolla moista kokemusta. :)

      Mä olen ihan rakastunut noihin tuikkukuppeihin! <3

      Poista