23.3.2013

Ikkunalaudalla

Hyvin nukuttu yö takana ja tänää olen saanut aikaiseksi kaikenlaista. Aamusta askartelin taas vähän eteenpäin mun muistikirjaa ja nautiskelin aamukahvia ylhäisessä yksinäisyydessäni. Kissa vietti osan aamusta mun kanssa keittiössä. Sillä on tapana katsella vierestä mun tekemisiä. :)

Katselin kolmen oravan temmeltämistä keittiön ikkunasta. Hassut söivät pikkulintujen ruokaa, jota oli tippunut linnunlaudalta alas maahan. Pesivät turkkiaan, popsivat maasta ruokaa ja kiipeilivät ketterästi puun oksilta toisille.

Vaihdoin myös mullat meidän viherkasveihin, tein Dermoshopissa tilauksen pitkästä aikaa ja  hinkkasin tiskialtaat puhtaiksi. Aamupalaksi tein "mitäsattuukaapistalöytymään" -lämpimiä voileipiä ja räpsin muutamat kuvat meidän olohuoneen ikkunalaudalta. (Muissa huoneissa meillä ei ikkunalautoja sitten olekaan.) 

Kyllä muuten on tylsän väristä! Pakko hankkia jotain kukkia noiden viherkasvien kaveriksi! Mikä olisi helppohoitoinen ja kestävä kukka, joku sellainen mikä viihtyisi valoisalla ikkunalaudalla? Kertokaa mulle?! :)

Mulla on vielä tälle päivälle suunnitelmissa tehdä uuniomenia takinakuoressa ja herkutella niitä sitten vaniliajäätelön kanssa. Nams! Muuten voiskin sitten ottaa ihan iisisti ja tsillailla. Huomiselle ollaan vähän äidin kanssa puhuttu, että tehtäisiin kirpputorikierros. Jos samalla reissulla löytyisi jostain muutama oksa pajunkissoja. Hhm?

Mukavaa viikonloppua ihmiset! :)

 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti