26.3.2013

Muistikirjamaaliskuu 17.3.- 21.3.

Nää tulee nyt vähän jälkijunassa ja lisää tulee jahka ehdin niitä lisää askartelemaan. Ja kohta tää projekti jo loppuu. Hhm. Vähänkö on mennyt maaliskuu vauhdilla?!

Näitä sivuja on ollut tosi hauska tehdä ja aamurutiineiksi on tullut mm. kurkata hupsistarallaa -blogista heti aamutuimaan päivän tehtävänanto. :) Tämän projektin myötä on tullut myös pohdittua ja mietittyä paljon sellaisiakin asioita, joita varmaan muuten en ihan heti olisi edes miettinyt. Ja asioita on tullut katseltua monenlaisista vinkkeleistä. :)

Ja ennen kaikkea tämä on ollut toivottua vastapainoa mun työlle. :) Olen yrittänyt opetella ajattelemaan, että " ei nää jutut oo niin justiinsa". Mä kun olen tyyppinä vähän semmoinen "pilkunviilaaja".  Olen yrittänyt nähdä jutut simppeleinä ja tehdä t ä s s ä hetkessä juttuja ja jättää sellaisen turhan miettimisen ja suunnittelemisen toisaalle.

17.3. "Listaa plussat ja miinukset vapaavalintaisesta aiheesta."


18.3. "Lehtileike jostain puhuttelevasta asiasta."


19.3. "Lista asioista joita näit tänään."


 20.3. "Kirjoita postikortti."


21.3. "Jalat. Ymmärrä miten haluat, tyyli on edelleenkin vapaa."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti