3.3.2013

Muistikirjamaaliskuu 3.3.

Tänään olen viettänyt mukavaa sunnuntaipäivää. Nukuin pitkään ja aamupäivä meni mukavasti elokuvan parissa. Katsoimme boksilta Die hard nelosen ja kävimme vähän ajelemassa ja kävelemässä keskustan liepeillä.

Ja tietenkin olen väkertänyt mun muistikirjan kolmannen päivän sivua joka kulkee nimellä "Keväänodotusfiilikset. :) Mä lähdin listaamaan asioita, jotka mun mielestä tekee kevään.

Tänään oli ulkonakin ihan uskomattoman kaunis auringonpaiste, mutta himputin viilee viima. Hyyr! Ei me pitkää lenkkiä tehty, mutta tulipahan käytyä vähän happihyppelyllä. :) Ilmassa on jo hitunen kevääntuntua ja fiiliksetkin sen suhteen kasvaa tässä päivä päivältä vaikka toki pakkasta ja lumisateitakin on vielä lupailtu.

Miten sinun sunnuntaipäivä on sujunut?

Kuvan saa isommaksi klikkaamalla kuvaa.

2 kommenttia: